Active Ability details for Repair  

Jobs/Level:Puppet Master, lvl 15
MP cost:0
Reuse:3 min
Cast time:Instant
Target Type:Self
Description:Gradually restores your automaton's HP. Requires automaton oil.

Post Comment
# May 21 2006 at 5:45 PM Rating: Default
This is a level 15 JA, that requires items to use. Its similar to Reward except it adds a regen effect
If you see a Taru walking down the street and think to yourself A)Hmmm.. I haven't punted anything lately.. B) Mmmm roast Taru-kabobs.. C) Hey uh.. Can you /panic for me!! Then beware.. Ultra Super MechaTaru is coming for you!
RE: Lvl
# May 28 2006 at 11:44 AM Rating: Decent
73 posts
actually its pretty much identical to reward cuz last time they tweaked BST reward was also given regen in addition to the base healing from the biscuit
He who makes a BST of himself.....gets rid of the pain of being a man
# May 21 2006 at 11:22 AM Rating: Decent
3 posts
hmm..what lvl can u start to use this i wonder
RE: hmm
# Jun 04 2006 at 6:33 PM Rating: Good
168 posts
possibly.... 15?
I am Hellsoul...dont be confused by the login name lol

Yeah, my name is Jon Johnson... It can be a good and a bad Thing lol.... /pif
Post Comment

Free account required to post

You must log in or create an account to post messages.